Saturday, January 31, 2009

little gift from miss pooh

pja..tq..
tak tau nak cakap mcm ne tah
mungkin itu je kot ucapan yang terbaik yang mampu aku cakap
'terima kasih"




Monday, January 26, 2009

~web cam with ati~



rindunye ngan ati..
ari nih lew web cam plak..
best2..

Sunday, January 25, 2009

lapa + geram = ???

skrang aku berada kat depan laptop dalam keadaan yang sangat lapar dan sangat geram..
aku lapa sebab, aku masuk makanan dalam perut jam 1 petang
then makanan yang kedua berjaya masuk dalam perut aku,jam 8 mlm..
itupun hanya kerang entah bape ketul..
arrgghhh....
tension je aku rasa

aku ada banyak sebab untuk geram

1. sebab aku tak dapat makan walaupun perut aku lapa
dia sibuk nak cepat2 g main bowling kat damansara

2. dia je yang amik gambar
bile aku ajak amik gamba sesama tak nak
dengan alasan malu
masa tuh aku dah tak de mud dah

3. bile dah abis boling, aku ingat aku lew arr lepak ngan dia berdua je
tapi dia sibuk ngan kawan dia gak
so harapan aku untuk bergambar kat the curve tuh
kira hancur begitu sahaja

4. dorang lepak kat kedai makan
aku ingat kalau aku tunggu dalam kete
dia tak delar lepak lama
tapi aku nih yg dalam kete
menunggu sejam lamanya
dengan keadaan enjin tertutup sebab aku nak save minyak
arrggghhhhhhhhh....
masa nih mmg dah nak meletus dah gunung berapi nih

5. dah masuk kete
dengan perasaan tak bersalah
dia lew buat tak tau je
padahal masa tuh dia dah kenyang
n aku sampai skang masih kelaparan

6. aku rasa mcm nak stepler je mulut dia tuh
sebabnye dia bolew nak menyanyi2 plak dalam kete
aku nih dah lar mmg rasa nak marah je
dia lew buat tak tau
tapi nasib baik aku dapat kawal emosi
cube untuk ertenang walaupun tak dapat bertenang dengan elok

ape yang aku dapat hari nih?
aku ingatkan dapat kuar ngan dia happy2
tapi tak
sebab aku tak lew bergamba ngan dia
tak lew nak manja2 ngan dia
semenye
sebab
kawan dia tuh lar
yang dia nih plak,
ape2 hal pun
dah tentu2
kawan dia je yang dulu, aku nih kemudian pun tak pe

nih haaa..
adalah sikit2 gamba kenangan
yang sempat diambil
tapi tak banyak lar...
hisshhh..gerammnyer...

oppss..
ape2 pun..
aku heppi sebenarnye malam nih..
bile berdua
mcm ne geram n marah sekalipun
semenye rasa mcm tak marah je
hisssshhhh...

love u baby!!

memory on 24012009


~kenangan antara kite~

Friday, January 23, 2009

danisy bezday

happy birthday liltle sweetheart!!
mohamed danisy



semoga menjadi anak yang cerdik dan mendengar kata..
sayang danisy!!

Friday, January 16, 2009

i know!!

aku tau dari mana lan tau aku kuar ngan li
dari sini..this blog..
mmg dia tak lew access masuk kalau diikutkan
tapi aku tau dia access melalui aku punye password n id
tak pelar..
biarlah dia baca..
kurang2 dia tau..

aku mengaku aku salah sebab aku kuar ngan li
tapi..
dia kene gak pk
aku nih ajak dia kuar
tapi dia asyik bz je memanjang
cuba kalau dia jaga aku..
tapi..ape pun..
he's the best..
setakat nih mmg tak de sape lagi lar lew lawan dia
dia tiada bandingan..

li and lan
dua lelaki berbeza..
dan aku tau
aku hanya kuar li bile aku kesunyian
aku hanya kuar ngan li bile aku rasa nak marah ngan lan
sorry li..

baby!!
kalau betullah u dapat tau dari sini..
i nak u tau yang i sayang u sorang je

kalau u betul2 kenal i
u mesti percaya kat i..

Thursday, January 15, 2009

malam yang indah

aku balik keje
lan ajak jumpe!!!
wahhh...
sonoknye..
lan macam dah tak merajuk je
tapi mula2 tuh
dia mcm nak tak nak je layan aku
dah sejam tgk tv
baru lah dia nak dekat2 ngan aku
pastuh barulah nak baik2
tapi aku paham perasaan dia
dia mesti marahnye aku kuar ngan li
alar..
tapi bukan kerap pun
bape kali jea...
ok baby
love u..
muaaahhhhh!!!!!!!

Wednesday, January 14, 2009

aku memang salah

im sorry baby!!
mungkin itu je kate2 yang aku perlu cakap
yang lain
biarlah dia yang menentukan..

Monday, January 12, 2009

dataran merdeka








santai @ dataran merdeka
malas nak tulis panjang2
biar gamba jelah yang bercerita..

team building story

ok..jom kite bercerita pasal team building!!

jumaat (09012009)
bergerak ke riverstone ulu yam..
mcm biasa,
aku kalau dah naik kenderaan
mulalah rasa mengantuk
so terlelap
hehehe..

sampai sana
terus pergi daftar
dengan beg beratnye
n aku rasa beg aku besar gabak..
haila..
tapi so excited punye pasal
aku pun mcm dah tak heran dengan beg tuh

masuk bilik
ya Rabbi
tingginye nak sampai ke bilik
mcm nak patah kaki aku
tapi
keep walking
dan akhirnye
aku berjaya
yeah!!!!

hehehe..
masuk bilik
siap2
g solat
kat surau

pastuh terus aktiviti riadah
aku pulak yang kene jadi org buta
cari nombor
asyik nak jatuh je lah
hisshhh

malam
mcm2 aktiviti
dan aku
antara org yang aktif menyertainye
hahahha

main lari n sentuh nombor pun aku
buat acting kat depan pun aku gak
haih, sejak bile aku punye self confident tinggi nih
btw, congratz eira
itu maknenye
aku dah ada perubahan
no more malu!!
yeahhh

balik bilik
tido
tapi hakikatnye
aku tak lew tido
atas sebab2 yang aku sendiri tak tau
yang pastinye
aku hanya menunggu jam 3 pagi untuk seme org bangun qiamulai..

sabtu (10012009)

selepas qiamulai
aku nih mmg tak lew bukak mata dah pagi tadi
masa solat witir
aku dah tak lew buat
mata dah tak tahan ngantuk
so aku pun tido lalu terlelap
haih, teruk tul perangai lar

dah siap solat subuh
g bekpes
then
teruskan aktiviti yang pertama
mendaki bukit dengan menengok arah kompas
aku paling suka aktiviti nih
sebab aku juga jungle trekking
walaupun aku lembik
tapi aku enjoy
laluan agak susah
tapi bestlar

next station
bina paku n menara
paku tuh menguji minda

arahan dia
12 btg paku diletakkan diatas 1 btg paku
susah kalau tak tau cara
tapi akhirnyer
berjaya setelah mendapat klu
yeah!!!

masa buat menara plak
kelam kabut
tapi menara kitaorg
tetap dapat menampung 2 biji bata
kira bagus sangat lar tuh
sebab
kumpulan lain
satu bata je!!!

next station
caterpillar..survivor cook..spider web
mencabar tul kat station nih
aku memang dah nak give up masa main caterpillar
tak larat..
tapi wani mmg bagus
dia lar yang banyak tolong
tq wani!!

pastuh bermain air..
basah..sejuk..gatal
badan aku abis gatal2 sebab terlalu sejuk yang amat sangat
tolong..

dah siap seme aktiviti
kemas2
balik!!!
yeayyy....


Sunday, January 11, 2009

sweet memories @ team building

here we go..
tara!!!

ini jelar gamba2 yang dapat aku kongsi bersama
k bye